13 Ocak 2013

Son zamanlar söylediklerime bakma n'olursun


Gecen zamandan kulakta kalanlar:

Yer: Gent
Sahne: Genc kadin doktora programimdan Misirli arkadasiyla Gent'te bir sokakta 1 euroya aldigi hamburgerini disleyerek yurumektedir.

Ben: Iki temizlikci kadin kovdum su ana kadar. Biz Turkler temizlik hastasiyiz da... (Tabii biz Turk kadinlari boyle yetistiriliyoruz deyip karizmayi cizmedim). Hatta bizde bir soz vardir: "Temizlik imandan gelir" deriz.

Misirli arkadas: "Temizlik imandan gelir"?

Ben: (Gururla) Evet. 

Misirli arkadas: O bir hadis.

Ben: Di mi. 

------

Yer: Roma
Sahne: Kaldigimiz otelde yapilan medikal kozmetik standinin basi (Burada genc kadinin tum heyecaniyla kahvalti yaptigi restauranttan kocasini da surukleyerek kostugunu canlandirmali zihinler)

Stand gorevlisi: Siz de mi kongreye katiliyorsunuz?

Ben: Hayir, kongreye gelmemistik. Aslinda biz evlilik yildonumumuzu kutluyoruz ama kozmetik uunlerinizi gorunce dayanamadim, incelemek istedim. Ben tum parami kozmetige yatiriyorum da, he he he. 

Stand gorevlisi: (Isildayarak) Ah, oyle mi? Yatirimci misiniz?

Ben: .....

----

Yer: Roma
Sahne: Colesseum yakinlarinda bir cafe. Ikinci evlilik yildonumlerini kutlama munasebetiyle Roma'da bulunan genc kari-koca (bu durumda J. ile ben oluyoruz bunlar) birer kahve ismarlar. 

Garson: Kahveler geldi. Bu guzel prenses bu da babasi icin.
J: ?!*!!

(Ucuncu sahnenin sonunda J. gobeginin kendisini yasli gosterdigini kabullenerek sonunda diyete baslar...) Mutlu son :)


* Karikatur saniyorum Yigit Ozgur'den.

4 yorum:

Anne Günlüğü dedi ki...

Sabah sabah çok güldüm. Özellikle "yatırımcı" kısmına :)

koko dedi ki...

Madam Trajedi, ne diyeyim, harbiden rezalet :)

Adsız dedi ki...

İlk okuduğumda da çok gülmüştüm, özellikle "di mi" ve "yatırımcı mısınız" bölümlerine, hala gülüyorum :)

koko dedi ki...

Ben bir yandan utaniyorum bir yandan guluyorum :) Su "yatirimci misiniz" kismini Allah'tan J. duymadi, yoksa dilinden kurtulamazdim "yeter artik senin su kozmetik sevdan" diye :)