2 Şubat 2013

Zehirlenmek

J. bir haftaligina Fas'ta yine. Bu sefer "aman da depresyona girmeden yalnizligi ne guzel atlatiyorum, ilacin dozunu arttimak ne iyi geldi" diye sevinirken kendi kendime nazar degirdim galiba: Zehirlendim! Midye yemistim gecenlerde... Cok fena cok. Hastayken yalniz olmak zaten kotu. Su kusmalarin falan arasinda gidip kendime market alisverisi yapmak zorunda kaldim- tabii lanet ulkede Pazar gunleri de heryer kapali olunca...Yine de eski "drama queen"ligim yok, kendi kendime basedebiliyorum. Kusmam gerekince kuzu kuzu banyoya gidip elimi alnima koyuyorum, yalniz hissettirmiyor. Annemin yaptigi tavuk corbasindan da yaptim. Sadece arada bir birisi gelip sirtimi sivazlasa hic fena olmazdi. Ya da bir ses verse, birseye ihtiyacin var mi dese, ben de nazlansam falan. 

5 yorum:

Null dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
alkım doğan dedi ki...

çok geçmiş olsun koko. iyileşmişsindir umarım. midye için hep uyarırlar ama ben de çok sevdiğimden pek dikkat etmem. demek ki belçika'da bile insana kötü midyeye denk gelebiliyor.
sevgiler:)

koko dedi ki...

Cok tesekkurler, alkim. Artik cok daha iyiyim. Ben daha once de zehirlenmistim midyeden ama bu beni durdurmamisti. Galiba bu sefer midye ile iliskimi tamamen sonlandiriyorum. Belcika'da tek sevdigim sey midyeydi, artik beni buraya baglayan hicbirsey kalmadi :) Sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun.sitenizi takibe aldım ,iyileşince banada beklerim :)

koko dedi ki...

Sevgili Hacer, cok tesekkur ederim. Hemen ugrayacagim :)