8 Eylül 2013

Son zamanlar soylediklerime bakma n'olursun- II

Bir gece vakti, Ankara. 30'larinin ilk yarisinda, evli barkli kadin olan Koko Bruksel'deki kocasiyla Skype yapmaktadir:

J: Oh, yatiyor muydun? Neden yataktasin?
koko: Annemlere kustum, odamda oturuyorum.
J: (oldukca endiseli) Darling, ne oldu?
koko: (sinirli ve aglamakli) Bana ayirdiklari baligi da yemisler!
J: Darling...?! *xx?!@ Darling...?!@x@*?

Koko ve annesi Nata Vega'da alisveris yapmaktadir. Koko Network'ten 2 yil once aldigi guzelim elbisenin dortte bir fiyatina dustugunu ogrenir. Alip almamak konusunda kararsizdir, kocasini arar:

koko: Darling, benim su civit mavisi elbisem var ya, hani Network'ten olan, onun grisini outlette buldum. 500 TL'ye aldigim elbise 79 TL'ye dusmus ama alip almamak konusuna karar veremedim. Musriflik yapmak istemiyorum da..
J: (Ic cekerek) Illa bana soracaksan bari 500 TL'lik elbiseyi almadan once sorsaydin seksenligi degil! 

7 yorum:

edepsiz bugs. dedi ki...

500 TL'den 79 TL'ye mi düşmüş, vay be! O kadar da düşmez herhalde.

Bu arada, annen balığı yedi diye üzülmüşsün, kıyamam :)

koko dedi ki...

Elbise evlat acisi gibi koydu :)) Outletmis orasi ya... Ankara'ya gidenler gidebilir. Ben bi daha gitmicem, sinirlerim bozuluyor :)

Baligi da annem erkek kardesime yedirmis. Uyuz oluyorum, herseyi ona yediriyor, erkek diye hep kayiriyor ondan. Kocam anlamiyor bizim bu kulturel kodlari :P

Gelin Koleksiyoncusu dedi ki...

2renk al 79a bulmuşsun:P
keşke baştaki elbiseyi 500 aldığını sölemeseydin replik su olmalıydı bence
sen:hayatım gecen bi elbise görmüştüm 500tlydi ama çok pahalı diye almadım şimdi indirimde 79a düşmüş alsam mı ki?
eşin:2 tane al:P

koko dedi ki...

Gelin Koleksiyoncusu, kadinin hasisin! Senden ogrenecek cok seyim var benim :))

edepsiz bugs. dedi ki...

Evlat acısı gibi koydu ha? HAHAHA ulan ne elbiseymiş arkadaş. Erkek kardeşini kıskanıyorsun sen, eyvah kötü durumlar! :)

Bir de şu comment yaparken kodlamayı kaldırsan? çok iyi olacak.

koko dedi ki...

Yok yaa ne kiskanicam, esitlik istiyorum o kadar :)) Hayatimiz boyunca herseyin en guzelini, en buyuk porsiyonlarda annem ona yedirdi zaten. ayip yaw :)

O kodlama aslinda hayat kurtariyor, gecen blogumda spamlarden cok cekmistm. Cok mu sinir bozucu?

edepsiz bugs. dedi ki...

Kıskanç şey! :)

Kod aslında evet sinir bozucu, fakat şimdi spam dediğin için kodun durması mantıklı hal giriyor.