9 Kasım 2012

Pasak eve cikti!


Bu arada da Pasak kocaman bir kiz oldu, eve cikti!! :) 

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar, blogunu yeni keşfedenlerdenim ben de. Hatta alt yorumdaki arkadaş gibi ilk izlemeye aldığım blog sensin! İlk'lere oynuyorsun ahha.

Bu pasak çok tipsiz bi köpüşmüş, dişi sanırım hı?

koko dedi ki...

Cok tesekkur ederim!! Ilk olmak genelde imtina ettigim birseydir ama sozkonusu blog olunca simartici ve mutluluk verici birsey oldugunu kabul ediyorum :)) Ben de merakla sizin postlarinizi bekliyorum!

Evet, kizimiz olur kendisi :) Cok fotojenik degil ama gercek hayatta daha bir tatli, daha bir nazenin, daha bir guzel..- hayir, annesi oldugum icin kesinlikle yanli davranmiyorum! :)

koko dedi ki...

aa bu arada, o bir kedi- laf olsun diye "kopus" dedin diye dusunmustum ama... Degilse hemen duzeltiyor, teessuf ediyoruz :)

Adsız dedi ki...

Aa ben onu köpek zannetmiştim :)