17 Haziran 2012

Sessizlik

Insan ne kadar sure sessiz kalabilir? Sessiz derken gercekten ses cikarmamayi, konusmamayi kastediyorum. J. bir haftadir is gezisinde. Ben de gectigimiz hafta suresince hastaydim, Carsamba gununden beri evden cikmadim. Bu da demek oluyor ki tam 4 gundur konusmuyorum! Yani aslinda J. beni ariyor, gunde 5-6 dakika onunla telefonda konusuyorum. Bir de tabii Pasak var- can yoldasim, bir tanecik kedi-kizim-, onunla da sohbetlerimiz oluyor, her seferinde birkac cumleden olusan. Chat de yaptim cok sevdigim bir arkadasimla ama sonucta yazistik sadece. Sonuc: Yine kendi sesime yabancilastim. 

J.'nin uzun seyahatlerinden her donusunde (ki 1 hafta bunlarin en kisasi!) kendimi sohbet acemisi gibi hissediyorum. Konusmakla ilintili herseye- sesim, mimiklerim, jestlerim- yabancilasmis hissediyorum. Adam da tabii karsisinda civil civil bir kadin yerine uzaydan dunyaya dusmenin saskinligini yasayan bir alien buluyor! Eminim benimle evlendigi icin kendisini cok sansli sayiyordur o anlarda :) 

J. ile birlikte seyahate ciktigimizda, her seferinde, 1 gun icin bile olsa, Pasak icin Concierge'e odeme yapiyoruz (Concierge kapicidan hallice kisi. Birgun yazarim belki). Belki Concierge'in sadece mama vermesini istesek ayrica odeme yapmamiza gerek kalmazdi ama J. de ben de Pasak'in yalniz kalmasina dayanamiyoruz. J. nin de dedigi gibi kediler ne de olsa sosyal yaratiklar. Etraflarinda "company"e ihtiyaclari var. Bu nedenle de Concierge'den sabah ve aksam yarimsar saat olmak uzere, ayri kaldigimiz her gun Pasak ile ayrica da oynamasini istiyoruz. Boylelikle minik Pasak'imiz yalnizliktan delirmiyor. Bir gun icin bile olsa...

3 yorum:

CONSTI dedi ki...

Sevgili Koko, delirdin mi kuzum sen? Esas adam gidince dünyana günesler dogmali ya!Evde yüzünde maske ve sabahlikla gez, istedigin kadar erken ya da gec kalk, kendi kendine konus, sarki söyle,aksam yemegi kasmak yerine cips ya da dondurma ye,ya da özgürce sarimsak sogan ye, yay boyalari orta yere resim yap, salonda dans et, yüksek sesle müzik dinle, arkadaslarinla cik, gece gec dön, ya da eve kizlari doldur! :)

Ya da ben yalnizlik arsizi olmusum.
Hatta baya baya olmusum yani.
Hm...

koko dedi ki...

:) Evet, galiba senin biraz "sessizlik" e ihtiyacin var :)

Kuzum Consti, ben bu yazdiklarini zaten J. varken de yapabiliyorum, o benim "esim", onun varligi beni kisitlamiyor ki- hem de komiktir yazdiklarinin %90'ini yapiyorum, o olsun ya da olmasin... Geri kalan %10 zaten yapmadigim seyler :)

koko dedi ki...

Ama fikirler icin yine de cok tesekkurler!

Sana acilen "a room of her own" bulmak lazim :)))