15 Ağustos 2012

Istikrarsizlik

Iki haftadir Turkiye'den ziyaretcilerim var. xyzt ile Gorkem ayrildiktan sonra Asli ile kardesi geldi. Canim Asli kardesimdir, hatta daha da otesidir- cok ama cook mutluyum!

Birkac gundur Amsterdam, Brugge vs gezerken haberleri pek takip edemedim. Memleket birbirine girmis! Kacirilan milletvekilleri, oraya buraya saldirilar, tuhaf bir ortam falan. Zaten ne zaman bir hafta gazetelere bakamasam Turk siyasi hayatinda donum noktalarini kaciriyorum! Ulkemizde bir hafta bir asirlik siyasi analiz malzemesi sagliyor resmen! Gundem bu kisacik surede birkac kere degisiyor, sonrasini takip etmekte zorlaniyorum. Zaten gundemi takip ederken de inanilmaz yoruluyorum stresten. Dun gece J.'ye bundan sozediyordum. Beni dinledi ve "Hayatim, iste buna istikrarsizlik deniyor." dedi. 

J. bana ne zaman Isvec gazetelerinden "sansasyonel", Isvec'i birbirine katan haberler okusa ya da siyasi tartismalardan bahsetse dalga gecerim. Dusunsenize, supermarkette yaninda para olmadigi icin, bir bakanin cocuguna devletin is amacli kullanim icin verdigi kredi kartindan cikolata almasi, sonra bunu geri odedigi halde,  bu ulkede skandala yolacabiliyor ve bakan istifa ettiriliyor! Ya da ne bileyim bu insanlar olu sayilarinin degil de daglardaki kurtlarin (yok, saka yapmiyorum, gercekten) istatistiklerini tutup yayinliyor gazetelerde. 

Dusunmeden edemiyorum: Acaba bizim de Isvec'teki gibi daglardaki kurt sayisinin istatistiklerini tutup, gazetelerde bunlari yayinlayacak kadar sakin bir hayatimiz olsa nasil olurdu? 

J. ile ben gece ile gunduz kadar farkliyiz. Bari ulkelerimiz biraz olsun benzeseydi... 

Hiç yorum yok: