4 Ağustos 2012

Tipik Turkler, Gercek Turkiye



Bu da otelimizden bir tur reklami- Uzerinde Diana Travel adli bir Turk firma tarafindan organize edildigi yaziyor.

Aynen ceviriyorum:

"Kacirmayin- TIPIK TURKLER
"Gercek" Turkiye'yi sadece bir gunde kesfedin! Camiyi ziyaret edin, okula gidin, ilk Turkce kelimelerinizi ogrenin ve tipik bir Turk evinde bir bardak cay icin. Hali dugumleme sanatini kesfedin."

Bu resimdeki tipik Turk, tarif edilen gercek Turkiye ise ben neyim acaba? 

Peki ya siz? 

PS: Sagdaki diyeni vururum :p

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Halı düğümleme sanatı hariç bence çok Türkiye ye dair şeyler. Bilmem yanlış mıyım?

koko dedi ki...

Bana acikcasi biraz Oryantalist geldi, ozellikle de resimle yazi birlesince- yolda yururken o kiyafetler icerisinde essegiyle dolasan kac kadin goruyoruz ki disari ciktigimizda :)

Elbette bunlar da gercekligimizin bir parcasi ama bence gercegin ta kendisi degil. Bu tipiklestirme, genelleme ve otantige olan vurgu dolayisiyla ben Oryantalist buldum. Siz ne dersiniz?