4 Eylül 2012

Bunu da yaptim!


J.'nin isyerinde yine puruzler cikti. Benim de ruhum sIkIldI. Tam doktoraya baslayacagim derken acaba yine hersey tersine mi donecek diye evhamlandim. Zaten hayatta en katlanamadigim sey belirsizlik... Hemen annemi aradim ve yol tarifini verdim: Falci Berfin! Evet, usenmedim, Ankara'da yasayan annemi talimatla falcima gonderdim :) Hatta ayni annem de usenmemis falcidan beni arayip kadinla konusturdu, falimi birebir agzindan da dinledim :))) 

Araya yollar da girse kimse beni Berfin'den ayiramaaz! 

2 yorum:

Janet dedi ki...

Berfin foreva =) Bi ara özetlersin Kokocum. Aayy yay yay koko cambo ayyy yay yaaa

koko dedi ki...

Harbiden de Berfin foreva- onun gibisi yok!! :)

Seninle bir analizini yapariz Janet'cim en kisa zamanda ama dayanamayacagim su kadarini anlatacagim hemen: Annemi gitmeden uyarmistim hakkinda-malum ogretmen kadin, sinirleri kaldiramayabilirdi Berfin'in hal ve tavirlarini. Telefonda sesinden anladim ve sonra annem cikinca sordum "Anne bu senin yaninda kuzuya mi dondu?" diye. Bir saygili davranmis, bir kedi modundaymis inanmazsin! Sesi de kuzucuk mee mee'ydi zaten :D Bundan sonra annelerimiz gitsin, biz uzak duralim :))