5 Eylül 2012

Dil kursu icin mantik testi?



Bruksel'de Flamanca ogrenmek istiyorsaniz bunu ucretsiz olarak yapabiliyorsunuz. Pek Flamanca ogrenen olmadigi icin Flamanca kurslari bu sekilde ozendiriliyor-yasasin Flaman-Walon catismasi! :) 

Malum, universitem Gent'te oldugu icin soyle temel bir-iki birseyi ogrenmek iyi olur diye dusundum. VUB'nin ucretsiz Flamanca kursu icin online randevu aldim. Baslangic duzeyi icin, hicbir sey bilmeyenler de dahil, bir test oldugu yaziyordu. Bu test sonrasi kayit yaptirabiliyormusuz. E, ben de randevum bugun oldugundan kayit burosuna gittim. Beni bir bilgisayarin basina oturttular. Sekiller falan hareketlendi ekranda. Odum patladi. Gorevliye "Ama ben Flamanca tek kelime bile bilmiyorum ki anlamiyorum" dedim. Meger mantik testiymis. "Ama soru nee?!" diye usteledim. Sekillere bakip yorumlayacakmisiz. Sorular da ayri alem. Mesela birinci sekilde dort katli bir kare var, ikincisinde uc katli, ucuncusunde iki katli, dorduncu ne olabilir diye soruyorlar! Bildiginiz gerizekalilar icin hazirlanmis zeka testi... Neyse, iyi haber: Gectim! :)

2 yorum:

Janet dedi ki...

Ahahahaha sesli güldüm. Manyak bunlar ya, hangi amaca hizmet ediyo ki o sinav? =)))) Cok sacma ahahahah

koko dedi ki...

Biz de guluyoruz sabahtan beri :)) Hic anlamadim ki... Internetten falan da arattim; herhangi birsey yazan olmamis bu konuda su ana kadar. Cok mu embesil var burada acaba? :p